Materiały edukacyjne
Dla uczniów szkół ponadpodstawowych
- “»Wszystko jest poezją, każdy jest poetą« – odkrywaj piękno i wartości w niepublikowanych/anonimowych tekstach artystycznych” [ tekst ]
- “Od konkretu do transcendencji – kręgi wtajemniczenia w poetyckie uniwersum Zbigniewa Herberta” [ tekst ]
- “Rozumienie podstawowych definicji analizy matematycznej” [ tekst ]
- “Krzywe Beziere'a w grafice wektorowej” [ film ]
- “Imperatyw i transcendencja – o dylematach współczesnego moralisty (na podstawie twórczości Zbigniewa Herberta)” [ tekst ]
- “Ewolucja na poziomie populacji – prawo Hardy-Weinberga” [ tekst ]
- “Języki i style w dramacie Doroty Masłowskiej »Między nami dobrze jest«” [ film-prezentacja ]
- “Karta pracy z biologii »Komórka – porównanie mitozy i mejozy«” [ tekst ]
- “Nie surfuj w sieci bez sensu: od Błażeja Króla – przez Herberta, Miłosza i Żeromskiego – do Sokratesa i Platona. GŁOS WEWNĘTRZNY jako imperatyw etyczny na przestrzeni wieków” [ tekst ]
- “Sztuka zadawania pytań” [ film-prezentacja ]
- “Scenariusz zajęć do samodzielnej uczniowskiej lekcji biologii” [ tekst ]
- “Obraz współczesnej Polski i Polaków w dramacie Doroty Masłowskiej »Między nami dobrze jest«” [ film-prezentacja ]
- “Pedagog szkolny (kierunek, oczekiwania, perspektywy)” [ tekst ]
- “Neurodydaktyka. Szansa czy złudzenie?” [ tekst ]
- “Od imperatywu neurobiologicznego do neurodydaktyki (teoria i praktyka dydaktyczna w świetle wskazań neurodydaktyki na przykładzie badań własnych)” [ tekst ]
- Imperatyw neurobiologiczny z perspektywy dydaktyki. – Ku ciągłemu rozwojowi (homo addiscens) –” [ tekst ]
- “Edukacyjne konteksty zdrowia. O trudnościach definicyjnych zdrowia i kształtowaniu pojmowania jego wartości” [ tekst ]
- “Wstęp do nauki prawa” [ film-prezentacja ]
- Szyfrowanie i podpis cyfrowy [ film-prezentacja ]